Index FAQ Użytkownicy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj Zaloguj
Forum www.wowhope.fora.pl Strona Główna
Rejestracja       Profil        Galerie
Hunt PvE

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.wowhope.fora.pl Strona Główna Hunter
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Dirae




Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:27, 01 Sty 2013 Temat postu: Hunt PvE

[UWAGA!!!] Wszystkie informacje zawarte w tym poscie sa prawdziwe tylko dla LastWoW'a [/UWAGA!!!]

Arrow Talenty:
Survival:
5/20/36 (najlepszy build jednak wymaga odpowiednich statow)
[link widoczny dla zalogowanych]

0/20/41
[link widoczny dla zalogowanych]

Marksman:
5/47/9 (jedny build MM majacy sens na serwerze)
[link widoczny dla zalogowanych]

21/40/0 (build teoretyczny dps peta nie bedize widoczny w recountcie wiec ciezko zmierzyc skutecznosc)
[link widoczny dla zalogowanych]

Beastmastery:
41/20/0 (jednyny sensowny build BM jednak recount nie bedzie widzial wiekszosci dps)
[link widoczny dla zalogowanych]

Arrow Gear:
Priorytet statow: hit>agi>crit>ap>haste>arp
Zalozenia:
- bez wzgledu na build chcesz miec 40% crit bez buffkow (rng na serwerze ma dziwne pomysly i ponizej 40% bardzo obniza efektywnosc tej statystyki)
- arp: dobrze jest miec go w gearze ale nie jest warto dobierac gearu pod niego
- hit: gdy masz 100+ hita mozesz braki uzupelnic przez Dark Desire (czekoladka z undercity) lub talenty jesli po bufku przekroczysz capa nic sie nie stanie
- agi: uniwersalny stat dla naszej klasy podnosi ap i crita jednoczesnie, swietnie scaluje sie z kingsami i podnosi skutecznosc calego rajdu gdy jestesmy w buildzie survi (Expose Weakness)
- ap: stat zawsze mile widziany aczkolwiek nie scaluje sie tak jak agi
- haste: skraca czas castowania umiejetnosci oraz odstepy miedzy autoshotami nie ma stalej wartosci jaka chcemy miec jednak idealna sytuacja zaklada, ze po wycastowaniu steady puszczamy auto i powtarzamy sekwencje (stosunek 1:1)
dla hunta z gearem koncowym steady to ~1.2sec +/- pare ms (steady ma 1.5 sec stalego cd wiec zejscie ponizej 1.5sec z rotacja nie ma wplywu na dps)
autoshot castuje sie 0.5sec i jest to wartosc stala
nalezy tez uwzglednic opuznienie serwera (ping) mnie jest juz ciezko utrzymac rotacje przy 1.8sec ale to kwestia indywidualna

T6: Shoulders, Wrist, Waist, Feet
Reszta to maile z swp i rogalowy chest.

Arrow DPS
Hunter to klasa ktorej dps jest obnizany najbardziej przez lagi, nawet malutki lag moze doprowadzic do zduszenia autoshota i obnizenia koncowego dps. Szybkie przerywanie castu po sekwencji pomaga w minimalizacji efektow.
Jakby bylo tego malo nie dziala na nas hero co tez obniza nasza skutecznosc w duzym stopniu.

Porownanie broni:
[link widoczny dla zalogowanych]

Dps thoridal:
[link widoczny dla zalogowanych]
Dps Crossbow of Relentless Strikes:
[link widoczny dla zalogowanych]

staty:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
//edit:
[link widoczny dla zalogowanych] nowe


Arrow Self buffki:
Warp Burger/Grilled Mudfish = 20agi
Elixir of Major Mageblood = 16mp5
Elixir of Major Agility = 35agi + 20 crit
Scroll of Agility V = 20agi
Scroll of Intellect V = 20int
Dark Desire = 20hit
Drums of Battle = 80haste == ~5% speed
Superior Mana Oil = 14mp5

Arrow Debufy wspomagajace dps:
Warlock: Curse of Recklessness 800 arp / Course of Weakness dla rownowagi (kazdy)
Druid: Faerie Fire 610 arp (kazdy)
Leader of the Pack +5% crit (feral)
Warrior: Sunder Armor 5x520=2600 arp (kazdy)
Blood Frenzy 4% do obrazen (arms)
Paladin: Judgement of the Crusader +3% crit (retri)
Judgement of the Wisdom szansa na 74pkt many przy kazdym ataku (kazdy)
Imp. Sanctity Aura +2% do obrazen (retri)
Rogue: Expose Armor 2050 arp lub 3075 arp (kazdy)
Hunter: Ferocious Inspiration +3% do obrazen (BM)
Trueshot Aura +125 ap (MM)
Expose Weakness (Survi)


Biorac pod uwage typowy sklad rajdu na bossie powinno byc stale 4010arp niestety ludki stale zapominaja, ze na actionbarze jest wiecej niz jeden skill.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dirae dnia Pon 22:30, 15 Lip 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vernolass




Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:41, 01 Sty 2013 Temat postu:

przecież hit raiting nie działa na huntera na naszym serwerze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dirae




Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:02, 01 Sty 2013 Temat postu:

cap nie gwarantuje hita ale obniza missy wiekszym problemem sa wtedy dodge i resisty Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aggro
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:24, 06 Sty 2013 Temat postu:

Dzięki Dirae za wskazówki. Liczę na to, że stworzony przez Ciebie poradnik trochę podkręci liczniki na recouncie naszych łowców.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.wowhope.fora.pl Strona Główna -> Hunter Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group
Thčme DarkX créé pour phpnuke par Mtechnik.net et modifié pour phpBB 2 par BreakoBus
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Regulamin